سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 7120
کل یادداشتها ها : 1
خبر مایه


خدایا همواره تورا سپاسگزارم که هرچه در راه تو وپیام تو پیشتر میروم بیشتر رنج میبرم، انها که بایند مرا بنوازند ، میزنند

انها که باید همگامم باشند سد راهم میشوند،

انها که باید حق شناسی کنند ، حق کشی میکنند

انها که باید دستم را بفشارند سیلی میزنند

.

.

.

چشم انتظارم تنها به روی تو باز ماند، تنها از تو یاری طلبم، تنها از تو پاداش گیرم ، در حسابی که با تو دارم شریکی نباشد تا:

تکلیفم باتو روشن شود، تا تکلیفم با خودم معلوم گردد تا حلاوت اخلاص را که هر دلی اگر اندکی چشید، هیچ قندی در کامش شیرین نیست، بچشم.


  
+ عطر خواستن تو، از تمام جانم فرار شده. انگار چشمهایت جادویم میکند. تو آرامش منی.... منیبای جان.?


+ سلام به تمامی اعضا محترم قدیم و جدید پیام‌رسان، چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود????????


+ سلاممممممممممم به همه ی دوستان عزیزم. خوبین؟ ممنون از همه ی دوستانم ک پیگیر نبودن من تو پارسی بودن. یه اتفاق شیرین توی زندگیم رخ داد ک نمیشد بیام امیدوارم ازین ب بعد حضور داشته باشم.


+ خیلی دلم گرفته و غمگینم. خدایاااااااا کمکم کن.:(


+ سلامی ویژه خدمت دخترخانمای گل دیروز و امروز پارسی بلاگ. خانم خانما روزتون مبارک. امیدوارم تو زندگیتون سیره ی اهل بیت رو پیش بگیرین و به آرزوهای قشنگتون برسید.


+ سلام بزرگواران. میخوام یه تشکر بکنم از همه ی افرادی که برای اقوام من دعا کردن و ب من دلداری دادن. حال همشون خوب و ب سمت بهبودی کامل هستن. حتی پدر خانواده ک اون دنیا رو هم دید ب طور معجزه آسایی خوب شدن و تعجب همه برانگیخته شده. خدایا شکرت شکرت شکرت.


+ به چشمام خیره شو شاید یه چیزی تو چشام دیدی بفهمی که چقدر خوبی چه احساسی بهم میدی ازین بن بست دیگه دورم یه دنیا پیش روم وا شد تموم راههای بسته جلو چشمای من واشد. کنار من تمام تو چقد شبیه دنیامه عذابم پیش تو خوبه شبیه حس رویامه.


+ شاید قشنگترین دیالوگ دنیا آنجا بود که پدر ژپتو به پینوکیو گفت: پسرم همیشه چوبی بمان. آدمها سنگی اند دنیایشان قشنگ نیست.


+ زیر پاهایشان لهت میکنن ، و بعد...... بر روی سر میگذارنند باعزت شرف لا اله الا الله


+ دقت کردین توی یه جمع که نشستین یکی میگه اون تلوزیون رو کم کن ، یکی از اون طرف میگه اصلا خاموشش کن. :)






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ